מידע לאנשי המקצוע נותני שירותי הייעוץ בוודיאו

מידע לאנשי המקצוע נותני שירותי הייעוץ בוודיאו
אנו מציעים לאנשי מקצועות הרפואה 2 שירותים עיקריים:
1. פתיחת דף פרופיל אישי (המאפשר התקשרות של המטופלים באמצעות הודעה לאימייל בלבד).
2. מתן יעוץ בוידאו למטופלים (לאחר פתיחת דף פרופיל אישי).
 

כלום. 0 ש"ח.

כל השירותים שלנו חינם (למעט עמלה של 20% מהתקבולים שיגיעו מקהל הפונה לייעוץ בוידאו).

לא נתת יעוץ ? לא שילמת !

נתת יעוץ ? אנו נקבל 20% מהתשלום שקבעת. 

השירות שלנו מיועד לחברים באיגודים שאתרם מנוהל ע''י e-med ולמנויים בג'ורנאל קלאב של אי-מד

הרשמה של אנשי מקצוע שעדיין אין להם דף בית ב-D-R תהיה באמצעות ההרשמה הידנית . לאחר ההרשמה יאומתו הפרטים והזכאות לדף בית ע"י צוות d-r ויישלח אישור להתחברות.

אתה מגדיר את התשלום המבוקש. המטופל שזימן פגישה משלם און ליין בהתאם לתעריף זה.

באפשרותך לשנות את הסכום המבוקש בכל עת (ללא התערבות שלנו) ע"י התחברות לדף הפרופיל שלך.

 

לפני קביעת הפגישה הוירטואלית המטופל משלם לנו בכרטיס אשראי. התשלום מועבר לחשבונך בהתאם לפרטי החשבון שהגדרת בכרטיס.

דף הפרופיל מתעדכן אונליין ע"י הרופא.

אנו לא מתערבים בנתונים המועלים לדף.

בכל עת הרופא יכול לעדכן (למחוק להוסיף או לשנות) את הנתונים שלו - באופן עצמאי ומיידי.

לא צריך. הרי השירות שלנו חינם. 

כן, בכל עת ומיידית, בקלות ובאופן עצמאי ONLINE (ללא התערבות שלנו).

כאשר אתה בחו"ל (מילואים וכדומה) - כנס לעדכון פרופיל וסמן "לא" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

כאשר אתה חוזר - כנס שוב לעדכון פרופיל וסמן "כן" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

לאחר ההרשמה שלך לשירות יעוץ בוידאו אנו ננפיק לך קישור אישי ויחודי אותו נשלח לך באימייל עם הוראות.

קישור זה ישמש אותך ואת המטופלים שלך ליצירת ההתקשרות.

במידה ולא קיבלת את הקישור תוך 48 שעות צור איתנו קשר.

הקישור נראה בערך כך (זאת דוגמה בלבד):

http://vc.d-r.co.il/flex.html?roomdirect.html&key=B5hCu24lLOdYoD1T6696jkWkHU

 

כן, בכל עת ומיידית, בקלות ובאופן עצמאי ONLINE (ללא התערבות שלנו).

כאשר אתה מעוניין להפסיק יעוץ בוידאו - כנס לעדכון פרופיל וסמן "לא" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

במידה ותחליט בעתיד לחזור ולתת יעוץ בוידאו - כנס שוב לעדכון פרופיל וסמן "כן" בשדה "מעוניין לתת יעוץ בוידאו ?"

אפשרות ראשונה: בדף הבית למעלה בצד שמאל יש "חיפוש במילה אחת"

חפש שם לפי שם משפחה או פרטי. אם מצאת - אתה רשום. 

אפשרות שניה: כנס ל"שכחתי סיסמה" והכנס את כתובת האימייל שלך. אם נשלחה לך סיסמה חדשה - אתה רשום.

 

כתובת האימייל או הסיסמה אינה נכונה.

יתכן ואתה רשום אצלנו עם כתובת אימייל לא עדכנית ואז לא תצליח להתחבר.

במקרה זה פנה אלינו.

אם אינך זוכר סיסמה , כנס ל"שכחתי סיסמה". התהליך אוטומטי ומיידי.

בדוק את גודל התמונה שאתה מעלה. אם חורג מ 7 מגה לא תצליח לעדכן. 

סדר אנשי המקצוע ברשימות נקבע אוטומטית לפי הסדר הבא:

1. נרשמו לשירות יעוץ בוידאו.

2. העלו תמונה לדף הפרופיל.

3. עדכנו לאחרונה את דף הפרופיל.

* חשוב - רישום לשירות יעוץ בוידאו + העלאת תמונת פרופיל משפרת משמעותית את הנוכחות באתר ע"י הצגת איש המקצוע (באופן רנדומלי) בדפי האתר + קישור לדף הפרופיל האישי (וגם, כאמור, ע"י קידום לראש הרשימה).

 

כן.

באפשרותך לדמות שיחת יעוץ אמיתית לאחר שנירשמת לשירות ע"י הורדת תעריף היעוץ ל 1 ש"ח באופן זמני (המערכת מקבלת רק מספר חיובי) ובקשה מקרוב שלך לזמן פגישה (הוא יחוייב ב 1 ש"ח). לאחר מכן החזר את התעריף הרגיל (באופן עצמאי מיידי ONLINE וללא התערבות שלנו).

כן. 

אפשר מכל מקום בעולם שיש חיבור אינטרנט.

כן. וזה אפילו יותר פשוט.

ליעוץ וידאו בטלפון הנייד עליך להוריד את האפליקציה VidyoMobile  מחנות האפליקציות.

לחיצה בטלפון הנייד שלך על הקישור האישי (ששלחנו אליך במייל בזמן הצטרפותך לשירות) תעלה את האפליקציה. הכנס את שמך והתחל בשיחה. זהו.

שים לב: המטופל שלך כנראה יעדיף את האופציה של שיחת יעוץ וידאו במחשב עם מסך גדול. רצוי להודיע מראש למטופל ששיחת הוידאו תתבצע מהצד שלך בנייד. 

* המטופל (שגם אליו נשלח אותו קישור) יכול גם הוא להוריד את האפליקציה VidyoMobile ולקיים את השיחה איתך באמצעות הנייד שלו.

 

כן.

אין הגבלה על מספר המחשבים.

הקלק על הקישור האישי ששלחנו לך מכל מחשב (עם מצלמה מיקרופון ורמקול) והתקן את התוכנה בכל אחד מהם.

 

 
עקרונית, מהבדיקות שעשינו עולה שהייעוץ בווידאו מבחינת הכיסוי הביטוחי זהה לייעוץ הניתן בקליניקה. בכל מקרה, כל מטופל שקובע פגישת וידאו מאשר לפני כן את ההצהרה שידוע לו כי מדובר בפגישת וידאו שאינה כוללת בדיקה גופנית ושהייעוץ הניתן בה הוא על בסיס המידע שהתקבל מהמטופל במהלך הפגישה הוירטואלית ולכן לא תהיה לו כל עילה לטענה או תביעה על כך שלא בוצעה בדיקה גופנית. 
לאחר קיום הפגישה והעברת התשלום , יועברו אליך פרטי המטופל לרבות כתובת דואר ו/או דוא"ל לצורך העברת חשבונית/קבלה בהתאם. המטופל יוכל להגיש החשבונית להחזר לביטוח המשלים/הפרטי שלו בהתאם להסדר הביטוחי הרלבנטי. 

כן.

המטופל יכול להציג לרופא חלונות ממסך המחשב שלו.

הרופא יכול להציג למטופל חלונות ממסך המחשב שלו.

* אין שיתוף חלונות מסך אם השיחה מתבצעת בסמארטפון (רק כאמור במחשב).

 

תעריף ליחידת זמן קבועה מאפשר למטופלים השוואת מחירים קלה.

לכן, קבענו ל 30 דקות את יחידת הזמן לתשלום, וזה לא ניתן לשינוי.

משך היעוץ בפועל גמיש ואינו מוגבל בזמן.